Tema: Höst.

Hallå där ute. Är det bara jag som börjar få en sådan där härlig höst-feeling? Jag tycker att det känns ganska mysigt faktiskt. Värmeljusen och dom stora tekopparna åker fram när kvällarna blir mörkare! Sedan så måste jag erkänna att det känns grymt skönt att slippa traska iväg i mörker, kyla, slask och regn kl 06-07 varje morgon denna höst/vinter. Förra vinterns snökaos ligger fortfarande rätt färskt i mitt minne. Jag vet inte hur många snödrivor from hell jag fick klättra (svära) över. Det var verkligen ingen höjdare då jag var gravid och ganska otymplig. Dessutom så plogades det väldigt dåligt i Kga (där min arbetsplats ligger), vissa mornar fick jag helt enkelt gå på bilvägen från bussen till jobbet då det låg så där 1 meter snö på de oplogade trottoarerna. Kände mig något trött och bitter då ;)

Nog om det. Jag har gjort om min bloggdesign till en något höstigare version (inbillar jag mig). Är inte helt nöjd, blev den kanske lite för mörk och dyster? Eventuellt sker det ytterligare någon justering. Eller så struntar jag i det ;) 


Kommentarer
Postat av: Ellis

Tyckte det blev fint även om det känns dystert, jag vill ha mer sommar tack! Som kompensation för vintern.

2010-08-30 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0