Borde sova.

Man tycker ju att jag borde lyckats klämma fram ett antal inlägg de senaste tiden med tanke på att jag varit ledig i hela 4 dagar. Men jag har inte haft någon som helst lust att blogga. Istället har jag varit extremt lat och egentligen inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Eller jag har iofs träffat E och fikat, kikat runt i stadsparken och njutit av solen, käkat jordgubbar och idag tog jag och M en riktig långpromenad på nästan 2 h. Jätte fint väder har det varit och vi kollade in snygga områden bortom universitetet. Det är alltid spännande att gå på upptäcksfärd! I morgon väntar en ny härlig arbetsvecka. Jag måste jobba in en massa tid för att jag ska ta ledigt en dag framöver så det blir lite hårt. Men jag vill helst inte behöva slösa bort semesterdagar i onödan. Måste även försöka hitta en klipptid snarast. Min lugg börjar bli löjligt lång nu. Jaja Något jag borde ha tagit tag i nu när jag var ledig egentligen. Bläh och god natt!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Det sköna med att vara ledig är att slappa och inte ta itu med något alls...

2009-05-25 @ 09:53:40
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0