Lite bilder.

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka i Stockholm. Vi hann inte riktigt med alla våra planer, men det viktigaste var ju att träffa och umgås med vänner och familj, och det lyckades vi ju med ganska bra!

Igår gjorde vi en utflykt med mina föräldrar till Djurgården och Rosendal. Där finns ett mysigt trädgårdscafé där fikat känns hemmabakat och dessutom ska det mesta vara ekologiskt. Inte billigast i världen, men det är det inte så mycket som är. Nedan lite bilder från vårat besök (Kolla nu Lennart! ;):

 Rosendals kafé Rosendals kafé 
Rosendals kafé Rosendals kafé 

På kvällen gick jag och M ut med några kompisar och åt Indiskt på restaurang Gandhi. Jag tog nr 42 och vitlöks naan, vilket visade sig vara en fullträff! Maten serverades i individuella små järngrytor på bordet. Rekommenderar er verkligen ett besök om ni är i krokarna! Priserna är humana och personalen trevlig. Ligger på Katarina Bangata 47, Sthlm

Restaurang Gandhi
Restaurang Gandhi

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag ville väl inte se blommor hellr! BAH! Men jag får tacka för omtanken att du inte ville göra mej mer besviken över att min sommar inte varit fylld med massa äventyr. Så tack...

2009-08-05 @ 21:33:29
Postat av: Maria

Sommaren är inte över än ;)

2009-08-05 @ 23:50:13
URL: http://kattsvart.blogg.se/
Postat av: Ellis

mysigt...

2009-08-06 @ 20:25:51
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Persan

Vilka härliga bilder! Du ser ut att ha haft det bra =)

2009-08-06 @ 23:16:34
Postat av: issi

fin blogg!!

gillar ru katter??

2009-08-22 @ 15:00:50
URL: http://kattkyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0