Dyr öl och grillat.

Dags att skriva lite mer enligt begäran ;) 1 augusti idag. Vi har haft en riktig slappardag och mest bara umgåtts med familjen. Dagen började lite gråmulet, men sedan sprack det upp och solen kikade fram lagom till eftermiddagen. Vi slängde fram grillen och fixade lite biff, grönsaksspett och en smarrig sås bestående av bland annat färsk basilika och vitlök (mums!). Till efterrätt blev det glass och bär.

Igår träffade vi några vänner (N & T) på en pub på söder. Ganska mysigt ställe med ett stort utbud av öl. Bland annat en sort (glömt namnet) där en flaska på 33 cl kostade över 500kr. Behöver jag nämna att vi inte köpte den ;)  N & T berättade om sin senaste New York- resa. Känner mig mycket sugen på ett tripp över atlanten. Förutom resor blev det mycket snack om jobb. Är det kanske dags att byta?

Oh well. Snart återvänder vi hem. Känns ganska trist faktiskt. Men jag saknar iofs sängen ;)

Kommentarer
Postat av: - H*

- låter ju najsnajs!

2009-08-01 @ 22:17:04
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Annelie

Jaaaa kom tillbaka!

2009-08-02 @ 17:51:46
Postat av: Lennart

Är ni fortfarande på semester? O inga bilder. VA?!?

Hoppas semestern är slut snart. Har så tråkigt på jobbet. Mitt lilla hjärta är på semester oxå. Bara pojkarna kvar o prata med. O dom säger ju knappt nåt.

2009-08-03 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0