Det känns inte riktigt bra.

Idag har jag haft en sådan jäkla negativ känsla i kroppen/sinnet. Kännt mig trött och förbannad men jag vet inte riktigt varför. Negativa vibbar i luften eller inte vet jag. En sådan där dag man inte bör lämna sängen.

Iofs hände något intressant idag. Jag samåker till jobbet praktiskt taget varje dag. Idag körde kollegan R. För att göra en lång historia kort så hade hon lånat en annan kollegas mans bil (hängde ni med?). När hon är på väg för att hämta mig och C så blir hon stoppad i en rutinkontroll. Det lustiga är att bilstereon i bilen hon kör har blivit utryckt på (vad det verkar) ett något brutalt sätt så det sticker ut sladdar och kablar åt alla håll. Plus att R fått sitt körkort stulet för en tid sedan. Man kan ju tänka sig vad herr polis tänker när han stapplar fram där för rutinkontrollen och R sitter där med en bil hon inte äger (och knappt kan namnet på ägaren) med ett stort gapande hål med kablar åt höger och vänster där bilstereon borde suttit och dessutom inte har något körkort att visa hehe. Men allt gick bra tillslut och hon blev väl bara så där en 20 minuter sen ;) Nämnde jag att det var svinkallt i morse?

Äventyr på en tisdag. Och i morgon har jag sovmorgon. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha ja det är roligt att berätta om i efterhand, men jag var lite kallsvettig när det hände! värsta biltjuven! ;)

2008-10-01 @ 17:21:13
Postat av: Annelie

OMG R! ^^

2008-10-01 @ 19:53:35
URL: http://selitarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0