Söndag i oktober - the joy!

Är det alltid söndag? Känns lite så. Det är riktigt höstruskigt väder ute. Grått, mulet och regnigt. Jag tog en härlig (obs: ironi) höstbild på stortorget för att demonstrera spektaklet nedan:

Stortorget Örebro i oktober
Härliga höstväder!

Mysigt va? Helgen gick väldigt fort (som alltid) och jag hade en sådan där skön söndagskänsla redan igår. Back to work i morgon då. Idag har jag i alla fall slösat pengar på lite nya grejer. Bland annat en ganska dyr body lotion som jag inte känner mig helt nöjd med nu i efterhand. Så kan det gå.

Appropå bloggande. Jag har nästan fördubblat antal unika besökare per månad sedan jag började blogga här i april. Blygsamma siffror i jämförelse med alla storbloggare där ute. Men jag kan ju bara jämföra med mig själv. Man undrar ju lite vilka som ramlar in här. Kanske dags att lämna en kommentar och berätta!? Do it!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag tjuvläser här! :)

2008-10-05 @ 15:55:48
Postat av: Annelie

Du är speciell, det är därför :D

2008-10-05 @ 17:04:29
URL: http://selitarie.blogg.se/
Postat av: Mia

Nämen, en Örebroare dessutom. Trevligt, trevligt! :)

Tänkte bara smita in och tacka för kommentaren. Den uppskattades ska du veta. Ska kika lite vidare här nu.

Kram!

2008-10-09 @ 01:48:00
URL: http://sathyrica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0