Dags att uppgradera sig?!

Äntligen freedag! Sitter och lyssnar på musik och surfar på åhlens.se. Blev lite sugen på en ny tvättkorg. Det kanske trots allt är dags att uppgradera sig från den där "snygga" vita plastvarianten med trasigt lock som jag införskaffade när jag flyttade hemifrån för 100 år sedan. Undrar om den är lika funktionell som snygg? (ehm. jag är gammal)


Snygg tvättkorg

bild: ahlens.se


M jobbar hela helgen så det blir nog rätt lugnt här. Ska försöka sova ut ordentligt och om jag orkar kika efter lite nya kläder. vi får se. Trevlig Helg alla!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Häääj!

Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg lite.. ;) Vi trivs kanon här nere även om värmen försvunnit lite lagom tills jag har fixat jobb.. iaf tillfälligt! ;)

Vi MÅSTE ses snart! mena Kom hit i sommar... tss

kram banan och hälsa dom andra!

2008-06-18 @ 13:14:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21025

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0