snusk och frosseri.

Min fina amaryllis 2008
Min fina amaryllis, dec 2008

Dags för ett inlägg då. Härliga fredag i morgon! Och julen är bokstavligt talat runt hörnet nu. Det ska bli SÅ skönt med lite julledighet. Det blir väl det gamla vanliga, träffa släkt och frossa pepparkakor, must och köttbullar ;) Sedan efter nyår ska jag bli så jäkla hälsosam haha. Nu på lördag ska jag och M ha julmys. Då blir det blir glögg, julklappinslagning och så ska vi göra snuskigt mkt julgodis till julafton! Det ska bli trevligt. Dock har jag ungefär 3 julklappar kvar att köpa. Måste fixa det i helgen. Det verkar som att jag kommer att överleva den här julen också. Fantastiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0