Mitt livs andra krock.

Nu måste jag skärpa till mig och skriva ett intressant inlägg. (Hur gör man?)
Mindre än 2 veckor kvar till julafton nu. Ute är det vitt och mysigt. Man hoppas ju på att det ska ligga kvar över jul, men sådan tur kan man väl ändå inte ha. Dock är det lite mer läbbigt och ta sig fram och tillbaka till jobbet nu. man vill ju inte halka av vägen (onödigt). I morgon bjuds det på julbord på jobbet. Själv ska jag bjuda på fredagsfika. Undrar om någon är sugen på fika efter att ha svullat köttbullar?

Jo, för att hålla intresset (ehm) uppe så kan jag meddela att jag varit med om mitt livs andra krock i veckan.. min första var med ett rådjur haha (ni kanske minns? det var ju typ i förrgår. ;) Vi halkade in i röven på en bil. Så kan det gå ;D Det är spännande att vara jag. Man skulle kunna tro att jag fösöker slå något typ av rekord i mest upplevde bilkrockar på kortast tid. Vi får se om jag vinner något pris innan nyår. Efter nyår kanske man skulle fixa eget körkort? Vore något.  Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Annelie

hehe du kan övningsköra med mig. :P

2008-12-12 @ 19:47:12
URL: http://selitarie.blogg.se/
Postat av: ellis

hoppas det gick bra, och att det inte blir en tredje gången gillt också...

2008-12-13 @ 15:26:46
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Anna

Shitpommfritt! Vad är du för en baksäteschafför? Ta det lugnt vettja. ;)

2008-12-21 @ 21:58:32
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0