Fredag, det funkar!

Tänkte det var dags med ett litet fredagsinlägg. Underbart med helg förutom att mitt huvud värker (som vanligt?). Jag måste verkligen klippa mig (min lugg tar över snart) och skaffa nytt ID-kort. (går ut nästa vecka tror jag) Jag hatar att göra sådan där. Så ska man ta ett foto som blir skitfult, så måste man dras med det i.. vad är det 5 år eller mer? Usch. På mitt pass som jag skaffade 2006 ser jag annars lite lätt polsk ut. Men det är smällar man får ta ;)

Det är höst i luften nu tycker jag. Speciellt på mornarna. Måste shoppa kläder....

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: selitarie

Oh yeah! fredag!

2008-08-29 @ 19:51:41
URL: http://selitarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0