onsdag, i love you

Urk. Har inte haft de bästa av dagar direkt. Huvudet spränger och halsen värker. Proppat i mig alvedon och halstabletter mest hela dagen. Men jag tänker inte stanna hemma och förlora pengar. Man blir ju inte rik av att jobba så hur skulle de se ut om man stannar hemma.. Väl hemma så hoppade jag i alla fall in i duschen .. bara för att upptäcka en härlig översvämning när jag var klar - a la dränkt badrumsmatta. Bra dag? M får fixa ;) Det måste ju trots allt vara hans hår som orsakat något form av stopp.. erhhm.. harkel.

Kommentarer
Postat av: L

Är du fortfarande dålig? Hoppas du duscha bort allt o kommer imorn. Det blir väl min sista dag i skamvrån. Eller är det elithörnet?

2009-04-15 @ 21:36:37
Postat av: Anna

Neeej, nu jäklar. =) Min blogg fick livräddning, din ser ut att må bra. Hur mår du? Ska vi ha bloggbattle? Blogga varje dag en vecka? hehehhehe...ahhh! ´:S

2009-04-17 @ 21:19:29
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Anna

Hey! Hur går det?? Jag har bloggat, här du? ;)

2009-04-18 @ 20:03:46
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0