Det tog slut..

Allt roligt har ett slut och det går fort när man har roligt. Det har varit en pärs och en pain in the ass men nu är det över. Bloggbattle that is. Jag gjorde det! Levererade i en vecka (kvantitet framför kvalitet). Jag är mycket stolt över mig själv. Lär inte göra om det på ett tag dock. ;) Om det inte händer något väldigt viktigt som ni behöver daglig uppföljning på (troligt).
Jag har haft en bra lördag enligt planerna. Nästan i alla fall. Blev ingen shopping men en glass och latte på stan. Fasen vilken dag!! Folk sprang runt i korta kjolar och shorts och linnen (det är ju ändå bara april) Enligt NA.se ska det ha varit 20,2º C som högst i Örebro idag. Tokigt. Vi har även varit ute och käkat idag på greken (efesos). Det var gott och jag rullade hem efteråt. Hemma proppade vi i oss glass och kladdkaka och kollade på film. En riktig syndarlördag, precis som det ska vara! När det gäller vågen och måttbandet så har det gått fortsatt bra. Minus 2 cm och -1,7 kg ner. Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: L

Visst är det jobbigt o blogga när man inte har nåt kul att skriva om.

Va kul att du fortsätter neråt i vikt o omfång. Du kan väl säga det samma om mej imorn? please

Jag rulla oxå ut från puben igår. Somna mer än mätt o belåten.

Ses imöra

2009-04-26 @ 10:15:26
Postat av: Ellis

Fasiken vad duktig du är, riktig inspirerande! Du ska vara stolt över dig själv.

2009-04-26 @ 19:30:08
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hey, snyggt jobbat. Jag tror minsann att du vann. :) Jobbigt för dig som måste skriva en massa text, jag bildbloggar nog mest (fast jag måste ju ha någon viktig bild också!). Jag ska försöka rida på den här vågen och fortsätta att blogga (ha battle med mig själv?).

2009-04-29 @ 12:36:12
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0