Jag jobbar kvar!

Tjohej! I söndags mådde jag verkligen som jag förtjänade. Ramlade i säng runt kl 03 någon gång. På söndagen kände jag att jag skulle behövt en helg till bara för att vila upp mig från helgen. Men det gick förvånansvärt lätt att komma upp idag. Man var väl inte på topp direkt, men ändå. Det var jäkligt kul i lördags och det verkade som alla andra också hade det (förutom katten som visade sig från sin soligaste sida). Inte en lugn stund. Vi var 6 personer som käkade mat (gjorde paj) sedan spelade vi buzz och drack en massa fina drycker. Jag blev kanon.. glad ;) Tog en massa vackra bilder, både grodperspektiv och fågelperspektiv. Man blir ju mästerfotograf vid sådan här tillfällen ;D Mer detaljer än så kan jag tyvärr inte ge ut. Jag har ju tystnadsplikt. Men till nästa gång funderar jag starkt på att investera i ett alkolås till käften.(min egen alltså) 

Just det! Idag på väg från jobbet åkte vi på nya motorvägen för första gången! Vi visste inte ens att den hade öppnat. Mkt sneaky! ... Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi var kul att se dig fuuuull :D

2008-10-13 @ 20:14:27
Postat av: katternas råd

alla katter har rätt att vara bitchar. särskilt svarta kattor.



obey the cat.

obey the hellcat.



2008-10-14 @ 05:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0