Hålla huvudet varmt.

I helgen drog jag, M och G ut på stan för lite inköp. Målet var att kolla efter varsitt täcke till mig och M (vi har bara ett just nu då övriga fick vika hädan då det var så himla slitna och gamla). På Hemtex hittade vi några hyfsade täcken till halvdyra priser. Men jag tror att vi ska kolla in lite fler affärer innan vi bestämmer oss. Vi behövde även titta efter en mössa eller två till lilla G. Känns aktuellt nu när hösten är på ingång och då han dessutom mer eller mindre växt ur alla mössor som vi köpte när han föddes.  Detta var dock inte helt lätt då de flesta mössor vi hittade var för nyfödda bebisar med minihuvuden. Tillslut hamnade vi på Cubus, som tydligen ska sluta med spädbarnskläder (enligt expedit). Där hade vi turen att hitta två varma mössor som såldes ut för runt 20-30:- /st. Fynd! Själv plockade jag på mig några cardigans (köp 3 betala för 2), så man kanske kan se någorlunda respektabel ut i höst ;)

Varma tröjor.
Bilder: Cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0