Renovera min fasad!

Hög tid för ett onsdagsinlägg. Just nu har jag hur mycket som helst på jobbet. Men det är bara roligt och dagarna går så fort. På hemmafronten är det desto lugnare. Vi har precis fått reda på att vår fasad ska renoveras inom kort. Det är verkligen på tiden kan jag tala om! Det är lite öststatsvarning i dagsläget (grått och fult). Blir väl iofs lite trist då det kommer upp en massa byggnadställningar och gejer, men sånt får man ta. Sedan vet man ju inte hur slutresultatet blir. Med min tur så kanske de bara slänger upp ett nytt lager grått ;) Önskar att de kunde fixa insidan också. Längtar efter ett nytt fräscht badrum.. Allt ska ju stambytas inom några år, men det verkar dröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0