Onsdagsbloggen lever!

Onsdagar gillar vi. Då börjar man se ljuset i slutet av tunneln ;) Men jag ska inte gnälla. Ett jobb är ett jobb är ett jobb. Även om det varit lite kaos senaste tiden. Igår när jag kom till jobbet så hade t.ex någon sagt upp licensen för ett system/program som mer eller mindre alla på min avdelning använder sig av (läs: är helt beroende av). Lite småkaos med stirriga chefer och så (ni kan säkert föreställa er) Men efter ett par timmar var allt installerat och funktionellt igen. Så kan det gå när någon inte tänker sig för (inte för att jag vet hur det gick till men det var säkert någon som fick smisk för det där sedan). Ja ja. That's it for now!

Kommentarer
Postat av: Ellis

så det kan gå... var det stora hundpiskan som åkte fram eller räckte det med mattpiskan?

2009-03-04 @ 21:11:44
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kan man fråga sig ;)

2009-03-04 @ 22:09:16
URL: http://kattsvart.blogg.se/
Postat av: Anonym

weeeee onsdag!

2009-03-05 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0