Vilken chock!

Tänkte chocka er med ett litet inlägg så här på onsdagskvällen ;)
Skönt att merparten av arbetsveckan är över. Nu ska man bara härda ut i två dagar till innan man får sova ut.. Eller jag får se hur mycket sovmorgon det blir. Min syster kommer hit med en kompis till helgen. Dom sover över en natt och på lördagen ska syster ställa ut sin kisse här i Örebro. Blir säkert best in show ;)
Förutom det händer det inte så mycket. Förra helgen bjöd jag hit två fd kollegor. Vi käkade mat och efterrätt, drack lite blandat och umgicks. Det var mycket trevligt. Jag tänkte ju försöka vara mer social detta år så man får ju säga att det har börjat ganska bra. Jo, det är ju hindersmässan nu också! Kanske hinner gå en sväng någon kväll efter jobbet. Det är ju lite tradition att gå runt där och frysa! ;)

Kommentarer
Postat av: ellis

Ah, nytt tema på bloggen, nice.

2009-02-01 @ 11:59:00
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! Tyckte det var dags :)

2009-02-01 @ 13:12:52
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0