Vinterland.

Jag har blivit lite av en onsdagsbloggare. Det är riktig vinter ute nu! Massor med snö överallt precis som när man var liten. Träd och snö går väldigt bra ihop ;) Visserligen längtar i alla fall jag ganska mycket efter vår och värme nu, men man ska väl inte klaga.

Förra fredagen var jag ute på en liten tjejkväll. Vi käkade grekiskt, mums. Jag tog mixgrill-tallrik och det var inte lite mat direkt. Massor med olika köttvarianter (åh vad jag längtar till grillsäsongen!), klyftpotatis +saffransfärgat ris (?), fyra olika såser.. Jag åt väl upp knappt hälften innan jag gav upp. Men gott var det! Sedan blev det några drinkar. Skönt att man har så nära hem sedan ;)

Nu i helgen kommer mina föräldrar till stan. M har bakat bullar (farligt stora) så vi har något att bjuda på. Får se vad vi hittar på för något kul förutom det.

Kommentarer
Postat av: ellis

när jag ser din blogg längtar jag ännu mer till våren... ah...

2009-02-12 @ 10:20:34
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Annelie

Sego skriv mer :D

2009-02-16 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0