Dresscode?

Två dagar kvar av denna arbetsvecka, den första efter semestern. Har insett att 4 veckor i rad verkligen är minimum för att man ska hinna känna sig någorlunda utvilad. De två första veckorna var jag mest bara stirrig och sov konstigt (som vanligt). Sedan sov jag för mkt. haha.

I dag skulle det ha kommit några höjdare till jobbet. Vi fick mail om att kamma till oss och klä oss snyggt. Sedan när vi kom till jobbet trillade det in ännu ett mail om att besöket plötsligt blivit framskjutet till i morgon istället. Satt man där vattenkammad helt i onödan ;) (inte).

Apporopå mail så hade jag över 700 olästa små rackare när jag kom tillbaka efter semester. PUST! och det var bara i ena inboxen. I den andra låg blygsamma 160 st. Men idag när jag slutade hade jag endast 200-300 kvar att beta av ;)

Snart helg igen. Veckan har verkligen gått fort. Skönt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0