Påsk i skärgården.

Det första jag tänkte när jag vaknade i morse var: I morgon är det jobb som gäller igen, istället för: Härligt med ännu en ledig dag. Kanske dags att börja leva i nuet? Påsken har i alla fall varit väldigt bra. Jag tänker inte direkt skryta om vad jag ätit senaste dagarna, så måttbandet och vågen får jag hålla mig borta ifrån i någon vecka ;) Tur att det inte är någon tävling. I lördags åkte jag och M en snabbis till Stockholm och sedan vidare ut till skärgården för att hälsa på några galna släktingar. Där blev vi bjudna på påsklunch bestående av grillade (mums!!) lammfärsbiffar med tillhörande godsaker. Det blev mycket prat om släktforskning och släkt i allmänhet. Det är ju alltid intressant och försöka hänga med i vad som händer. Vi hade otrolig tur med vädret måste jag säga, blå himmel och nästintill spegelblankt vatten. Nu är det bara lite mer grönska som fattas. Längtar verkligen till sommaren nu. Nej, dags att röra lite på sig = långpromenad som gäller. Bye!

Påsk i skärgården

Kommentarer
Postat av: Persan

Vilka härliga bilder!! Ser ut som ni hade en fin påsk =)

2009-04-13 @ 19:11:09
Postat av: L

Det kvittar väl att man äter. Det är det högtiderna är till för!

Såg trevligt ut i skärgården.

2009-04-13 @ 20:08:10
Postat av: Ellis

ni verkar ha haft det alldeles, alldeles, alldeles underbart...

2009-04-14 @ 11:40:19
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0