Jobb och mat.

Dags för dagens inlägg. Det är svårt det här att skriva varje dag. Inte så att man har världens mest händelserika liv direkt. Den här dagen har gått väldigt fort. Halva dagen spenderade jag på en annan avdelning för att lära mig lite nytt. Det var intressant med tanke på att man vänt sig en del dit för hjälp i olika ärenden tidigare. Nu vet jag lite mer hur deras system ser ut och hur de jobbar.
Det är inte någon som sitter inne med något bra tips på nyttig lunchmat? Sitter och googlar efter något man kan laga till i morgon. Funderar på någon typ av köttfärsbiff-variant. Förutom det och appropå mat så håller jag och M på och planerar lite inför helgen. Det känns ju rätt långt borta men dagarna går fort. Det lutar åt att gå ut någonstans och äta (grekiskt kanske?). Men vi får se vad det blir. I morgon är det onsdag och snart är det löning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Paj paj!! =) Det är helt överlägset. Jag ligger efter förresten. Igår sumpade jag det, macdatorn på skolan krånglade och bråkade. (skyller ifrån sig). Mitt liv är inte heller så fett händelserikt. :)

2009-04-22 @ 20:15:11
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe.. Attans! Men då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag missar någon dag i alla fall ;) Paj är mkt gott.. Frågan är hur nyttigt det blir?

2009-04-22 @ 21:36:06
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0