Det var ett tag sedan..

För er som fortfarande tvivlar så kan jag meddela att hösten är kommen:

  
HöstBlommor Höst på Stortorget! Höst 2008
Stortorget i Örebro - September

Dessutom fick jag ett mail igår från en webshop som meddelade att de tagit in årets julsortiment. Hallå. Är det bara jag eller känns inte det aningens tidigt? Nu är hösten som allra bäst. Det har inte hunnit bli svinkallt eller allt för mörkt. Man vill helst bara tända upp en massa ljus hemma på kvällarna och dricka en stor kopp té. Mysigt värre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svinkallt 5-12 grader varmt i morgon. Eller ska man säga kallt?

2008-09-17 @ 22:23:57
Postat av: ellis

latte på cafe tycker jag är bättre ;-)men te hemma går också.

2008-09-18 @ 14:04:13
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spännande, dreglar i munnen redan efter en tjilivip. Ska vi komma lite tidigare? du kan messa.....är jag anonym när jag lägger in inlägg hos dig?

2008-09-19 @ 22:29:43
Postat av: Annelie

En lilajunkie själsfrände <3

:D

2008-09-20 @ 10:27:21
URL: http://selitarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0