Ännu ett jäkla inlägg.

Dags för en uppdatering kanske. Känns som att jag börjar varje inlägg med: Nu är jag ledig! Men nu är jag faktiskt ledig - i morgon that is. Jobbade ju i helgen.

Morgondagen blir nog inte så lugn dock. Vi har massor att ordna (typ städa, organisera) inför helgen då en massa släkt kommer hit. M fyllde ju 30 (gammal som gatan ;) i början av september. Så nu kommer lämmeltåget (läs: släkten) för att gratulera. Först ska vi ut och äta lunch på ett ställe här i stan, sedan ska alla hem till oss för att käka tårta. Vi inser dock våra begränsningar, (eller var det lathet?) så det blir köpt tårta från Vasakonditoriet). Det blir säkert trevligt.

Nu är det dags för sängen..

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha lämmeltåg? Kul syn ^^

2008-09-10 @ 17:32:18
URL: http://selitarie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tittat in till dig :)

så nu kan jag följa dig utanför jobbet också ;)



hoppas du har en bra helg, jag har klippt kort hela dagen, men fick testa den nya hääärliga massage stolen :) så nu är den bara min!! Bella får gärna behålla sin Cola, massagestolen är miiiiiin!!



kram på dig tjejen

2008-09-13 @ 19:06:45
Postat av: Anonym

Tjilivip var det .....

Har sagt till morsan att hon år köpa hem ett gäng!

2008-09-17 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0