Mer sommarvärme tack!

Nu börjar det nästan bli tjatigt att kommentera vädret, men man blir ju så positivt påverkad. Jag vill bara vara ute hela tiden! I lördags tog jag och M en liten shoppingrunda på stan. M hittade några snygga skjortor själv hittade tyvärr jag inget särskilt. Därefter tog vi en välkyld fikapaus på Märtas Café. Rätt mysigt ställe med gammaldags charm som trots sitt centrala läge har en tyst (och mysig) lite trädgård på innergården där man kan sitta.


Märtas café
 Fika på Märtas café

I dag har vi däremot varit duktiga och tagit en långpromenad längs svartån. Sedan råkade vi ramla in en sväng på MIO och drömma om snygga möbler (eller jag drömde iaf).. Skulle kunna göra en lång lista över allt jag ville ta med därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0