läsvärt inlägg? Svar: Nej.

Jaha, dags att göra en uppdatering då. Kanske borde börja kalla bloggen för helgbloggen då det känns som jag bara har energi att uppdatera när jag är ledig. Oh well. Helgen då? Jo jag är inne på min 3:e lediga dag (var ledig i fredags) Inte alls dumt. Känns däremot inte ett dugg kul att behöva jobba i morgon. Jag har iaf tagit det väldigt lungt i helgen. Rensat lite i lägenheten (never ending story). Träffat några kompisar från Sthlm som var på besök i stan med sin lilla dotter, vi tog en fika på Java och skvallrade lite. Annars har jag kännt mig lite nedstämd senaste dagarna. Det har skett lite förändringar senaste tiden och fått lite halvtråkiga nyheter från olika håll. Inte för att någon människa dött eller så men jag blir så jäkla grubblig. Hjälper inte direkt mina sömnproblem. Men men gäller väl bara att inte bry sig så mycket om allt och skaka av sig. Svårt det där. Igår tyckte jag i alla fall att jag var värd lite shopping så jag beställde lite (typ frisör)schampo från en sida på nätet, får väl avlägga en rapport då det dyker upp här hemma. Jag har aldrig beställt därifrån tidigare. 
Ha det så länge!  (jisses vilket intressant inlägg?!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0