Ännu en söndag.

Halsen känns lite så där. Misstänker att jag kanske blivit smittad av M som varit lite krasslig senaste tiden. Väldigt olämpligt då jag har så mycket att göra på jobbet just nu att det inte riktigt är läge för att vara sjuk. Men det går förhoppningsvis över.
Idag har i alla fall jag och M tagit en promenad runt södra stan och vidare in till ett lungt villaområde i närheten. Det skulle inte sitta fel med en tomt/uteplats i sommar där man kunde grilla och slappa i solen. Men man kan ju inte få allt här i livet. ;) Stormtrivs ju med att bo mitt i stan. Appropå promenader så måste jag verkligen se till att röra på mig ordentligt och ofta framöver.. energin är lika med noll och jag tänker - Semester.. var är du?!

image2
 En annan del av Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0