Det blev en paj.

Det känns inte alls som att jag har semester. Det ligger på något sätt och gnager i bakhuvudet att jag ska till jobbet vilken dag som helst nu. Ungefär som det är en vanlig helg. Men det går väl upp för mig lagom till sista veckan eller något att jag verkligen är ledig. Dessutom har jag drömt en massa obehagliga drömmar de två senaste nätterna. Usch. Avskyr sådant.

Idag har jag varit i Mariebergs köpcentrum och småshoppat lite. Det blev en ny klösbräda + leksak till katten, en stor jäkla ram (70x100) från Ikea som var kul att släpa hem på bussen (ja det kallas ironi). Ramen ska vara till en affisch som jag köpte i Malmö. Hoppas det blir bra, annars vet jag inte vad jag ska göra med den, men det blir nog fint.

Det råkade bli en blåbärspaj igår också. Skyller allt på A. Funderar på att göra en med äpple och kanel nästa gång (läs: snart). Paj ska bli min nya grej.

blåbärspajen!
paj är bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du ligger inte på latsidan iaf. :)

2008-07-28 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0