Hemma igen.

Jag har semester denna vecka och har hunnit med en liten resa med M. Vi har bland annat varit på en 50-års fest i skåne och åkt på en tripp till Köpenhamn. Som vanligt hann vi inte med ens hälften av vad vi hade tänkt, men trevlig var det! Jag vill definitivt åka tillbaka till Skåne igen (Hälsa på S?!:) Vi bodde några nätter på ett gulligt B&B ute på landet. Det var verkligen mitt ute i ingenstans. Resterande tid bodde vi på ett hotell i centrala malmö (Därifrån tog vi tåget över till Köpenhamn - mycket smidigt). Nu gäller det bara att njuta av de sista få dagarna denna vecka. Sedan följer två veckors arbete innan min 3-veckors semester.. LÄNGTAR!

B&B i Skåne Skånska grisar Nyhavn i Köpenhamn.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0