Inget för julhatare.

Ja ja ja alla julhatare där ute. Nu får ni hålla för öronen, blunda och sjunga en liten visa. Här kommer nämligen några produktnyheter för julen 2010! Jag vet att det känns tidigt, men snart är det "bara" tre månader kvar.

Nyheterna består av Blossas årgångsglögg, i år med saffranssmak i guldig flaska. Sedan snubblade jag över Frödinges kladdpepparkaka som ska innehålla kanel, nejlika, ingefära och kardemumma. Låter gott plus att båda produkterna innehåller precis det jag behöver till jul: socker, fett och alkohol ;)  När lilla G sov passade jag på att mecka ihop ett kollage i photoshop istället för att diska, städa och göra allt annat nödvändigt. (det gäller ju att prioritera).

Nyheter jul 2010
Kollage gjort av mig med bilder från frodinge.se & blossa.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, kladdpepparkaka lät ju underbart! :) Längtar också lite efter julen men trivs superbra med höst.

2010-09-22 @ 16:46:43
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0