Ännu en vecka.

Jag hade tänkt blogga ett inlägg per dag denna vecka. Det gick ju så där.

Äntligen fredag. Trots att jag är "ledig" hela tiden nu så känns alltid fredagar extra sköna. Vi har haft så himla mycket senaste tiden och då syftar jag främst på helgerna. Det är säkert 4 - 5 helger i rad som vi varit uppbokade och rest runt eller fått besök. Nu i helgen blir det ytterligare en tågresa. Sedan får det vara bra ett tag. Nästa helg vägrar jag planera, det får bli slappare än slappt utan några tider att passa.

Igår hade jag en skön eftermiddag med vår föräldragrupp. Vi blev bjudna på buffé (en av mammornas familj äger en väldigt trevlig restaurang i stan) Sedan drog vi ut på en promenad och gjorde stan osäker. (ni vet hur glad man blir när det kommer ett stort gäng mammor med barnvagnar så där 2-3 i bredd, plötsligt var jag en av dem?!) ;) G har ju tyvärr aldrig varit ett stort fan av att ligga i vagn så jag fick bära honom så där halva vägen. Min lilla kotte. Det är så himla roligt och se hur alla bebisar växer och utvecklas till små individer. Vi mammor (och pappor!) träffades ju via föräldrautbildningen på vårdcentralen redan när vi var gravida.

That's it for now! :)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Vi bloggar när vi känner för det, så enkelt är det. Riktigt kul att du skriver igen iaf, även om det inte är exakt en gång i veckan.



Precis uppdaterat min förresten...

2010-09-03 @ 13:30:01
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0