I'm back..


Hej alla glada. Har visst lovat någon eller kanske till och med några att det var dags att återuppta bloggande lite. Okej då. Har haft mkt på jobbet och varit grymt trött de senaste månaderna. Så jag har helt enkelt inte orkar sitta vid datorn så mkt. Men ska försöka skärpa mig lite. Eller så får jag lägga bloggen helt vilande.

Jag skulle ju kunna skriva hur mkt som helst om allt som hänt senaste tiden, men det orkar jag inte så det får nog räcka med att börja med denna helg. Jag tog ledigt i fredags (välbehövligt). Så jag och M åkte ut till Marieberg och shoppade runt lite och käkade lunch (och fikade ;). Sedan rultade vi över till Ikea och köpte lite förvaring till klädkammaren som vi håller på och röjer ur lite smått. Tråkigt men nödvändigt. Köpte även en elljusstake (se nedan) till vårt lilla sovrum (datorrum). Smygtestade den igår så grannarna tror väl att vi är värsta julfreaksen ;) Men om sanningen ska fram så börjar jag faktiskt längta lite nu. Julmarknader, glögg, saffran, ljus och amaryllis. Mysigt :)

Nej, snart ska vi äta lite tacopaj.. Ha det gott.

KALLT Kandelaber


Kommentarer
Postat av: Lennart

Wehu. Det har hänt nåt här. Hoppas du haft det trevligt på din lediga dag. Fick påminna mej varje ralle att du inte va där...

2009-11-07 @ 22:19:45
Postat av: Emma

Jag trodde nästan att du gett upp bloggandet =P Kul att du är tillbaka! =)

2009-11-08 @ 17:24:23
URL: http://emmasrum.blogspot.com
Postat av: Erika

wohoo! She's alive! :)

KRAAM

2009-11-08 @ 20:11:01
URL: http://zeddan.blogspot.com
Postat av: Erika

wohoo! She's alive! :)

KRAAM

2009-11-08 @ 20:11:19
URL: http://zeddan.blogspot.com
Postat av: Annelie

faller av stolen av förvåning

2009-11-18 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0