Galen vecka.

Idag har jag fått väldigt mycket gjort. Jag har ju haft en ganska galen arbetsvecka hittils då jag håller på att jobba in den här dagen så att jag kunde vara ledig utan att ta semester. Det är liksom bara halvkul att jobba 40h på 4 dagar. Men veckan har gått oväntat fort och idag har jag som sagt varit ledig. Dagen började med tandläkarbesök. Inga anmärkningar där (plackers is the shit!). Vidare hem för lite mat och sedan till USÖ för att lämna prover. Efter det stapplade jag in på närmaste frisersalong (nästan) och tvingade till mig en drop in tid. Klippte mig på Haircorner på Fredsgatan. Väldigt mysigt/fint inredd salong och sådan gillar vi ju (eller hur?!). Dagen har gått fort och i morgon är det fredag. Sedan är det helg. Fy f-n vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0