Det blev sent igår.

Man lär sig ju aldrig. Vaknade med lätt huvudvärk och bubblig mage. Lyckades dock släpa mig upp innan kl 11. Känner mig slö men i ovanligt god form, krävdes bara en alvedon och en rejäl frukost.  Igår var det party hos A. Hon har nyss bytt lya och det var läge för lite fest. Kvällen började lugnt, Vi käkade tacopaj följt av blåbär/hallonpaj (smarriga!) och lyssnade på musik. Sedan åkte korten fram och vi spelade poker fram till ca 02. Det var mycket kul! Jag hade egentligen tänkt gå hem ganska tidigt med tanke på att man är något mör efter en hel arbetsvecka. Men det var så trevligt sällskap att tiden bara flög fram :) Kombinationen galen dansk, galen göteborgare och ett gäng tjejer bosatta i Örebro är tydligen bra ;) J, min fd kollega var ju också där ett tag men var tvungen att sticka ganska tidigt då han hade jour (alltid när vi ses!) och någon fet server (?) krashade någonstans.

Oh well.. Idag blir det garanterat lugnt med film och mys. Ha en härliga lördag!


Kommentarer
Postat av: ida-maria

Aldrig fel att ha en myskväll med film os.v efter en lyckad utekväll!

Kram på dej!

2009-05-09 @ 13:58:18
URL: http://anyway.bloggsida.se/
Postat av: L

Guud va kul o spela kort. Att jag inte följde med. Eller vänta nu. Det var ju igår som jag hade tråkigt. Jaja...

Ses imöra

2009-05-10 @ 19:23:59
Postat av: Annelie

hihi sorry :D

2009-05-11 @ 19:34:48
URL: http://selitarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0