Dårhuset nästa.

Snart dags för sängen tror jag. Känner mig lagom zombie-trött och humöret är lite upp och ned. Vet inte riktigt varför, dagen har varit bra. Jag och M strosade runt på stan och fikade och njöt av solen. Hittade en jätte fin topp också för 199kr! Mkt nöjd.

Jag vet inte riktigt vad som händer men jag har utvecklat någon form av ADHD. Vill inte sitta still. Om jag nu bara hade något som liknade kondition så skulle det passa ypperligt att ge sig ut på en joggingtur (skratta inte!) Eller det kanske skulle räcka med en sandsäck och ett par fräcka träningsbyxor. Hur som helst så slutar det i alla fall nästan alltid med något stillasittande (dator och tv - we belong together) eller på sin höjd en promenad. Tror ni inte att allt detta beror på att jag sitter stilla 8 h/dag, 5 dagar i veckan och knappar på ett tangentbord? Kroppen vill ha rörelse! Varför är det så svårt.

I natt hände något skumt. Jag vet inte om jag drömde eller hallucinerade eller om det verkligen hände. Men jag vaknade av värsta tinitus-attacken. Tjöt som sjutton i örat. Men jag kunde inte riktigt lokalisera ljudet. Om det kom inifrån örat eller om det kom utifrån huset . Skitskumt. Men tillslut så somnade jag om. Och jag kan tala om att jag var så sjukt trött när jag vaknade! Fick verkligen tvinga mig upp (hatar att sova bort lediga dagar). Sedan har jag haft värsta psycho-ryckningarna i ena ögat hela dagen. Haha. Tom M kunde se dem. Ska jag bli orolig nu? Tvångströja nästa eller?! ;) Om jag börjar tugga fradga på jobbet på måndag så vet ni. // slutkörd (?) M


Kommentarer
Postat av: L

Ups. Är jag så besvärlig på jobbet? Har inte hört att jag framkallat dom symtpomen förut... Men jag hoppas det försvinner o inte du

2009-05-03 @ 09:47:10
Postat av: Annelie

Stackare :/

2009-05-03 @ 10:20:41
URL: http://selitarie.blogspot.com
Postat av: Ellis

Hm låter mysko.. hoppas du får sova gott i natt!

2009-05-03 @ 17:21:03
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Anna

Ajaj, låter illa. Tvångströja it is. Jag brukar också få tinitusanfall när det har varit stressigt... kanske något sådant?

2009-05-07 @ 19:33:05
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0