Socker = boven.

Konstant huvudvärk och über mycket att göra hela dagen. En typisk måndag med andra ord. Jag orkar inte ha en massa huvudvärk igen. Det har lixom varit lugnt i ett antal veckor nu så det känns inte kul att det kommer tillbaka. Jag tror att jag ätit för mycket socker i helgen. Jag börjar se ett samband med min kost och mitt huvud (eller så är det bara en slump). Jag har ju ätit väldigt bra de senaste veckorna. Förra veckan var iofs en katastrof kostmässigt. Slarvade både här och där så jag får väl skylla mig själv. Men det är bara att slänga sig upp på hästen och ta nya tag.  Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ellis

jag tar på mig min del av ansvaret att vi åkte förbi det lockande sötvaruhuset i lördags...

2009-03-24 @ 14:23:50
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0