Dags att slappna av.

Semester är verkligen the shit. Äntligen lite tid att njuta av livet och så får man lite perspektiv på tillvaron och jobbet. Kan inte påstå att jag känner mig särskilt utvilad så här 1,5 veckor in på semestern, men det kommer väl. Det brukar ju ta lite tid att varva ner. Jag kommer ju säkert lugna ner mig lagom tills det är dags att återgå till arbetet.

I dagarna är jag i Sthlm och det känns riktigt skönt med en liten minisemester hemifrån. Igår var det middag hos en gammal barndomvän. Varmrökt lax, vin, äppelpaj och en massa prat. Idag har jag varit i Sickla med systeryster och shoppat. Imorgon blir det nog moderna museet. Sedan har jag hundra andra saker jag vill göra och människor jag ska hinna träffa. Det blir hektiskt, men det ska nog gå!

Kommentarer
Postat av: Ellis

försök ta det lugnt & inte stressa hörrdududu!

2009-07-30 @ 12:18:41
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Lennart

BERÄTTA MERA DÅ!!!

2009-07-30 @ 20:07:16
Postat av: Annelie

Du håller oss verkligen på spänn i väntan på mer :D

2009-07-30 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0