Musik, film

Hej Hopp! Nu börjar man äntligen landa i verkligheten efter all ledighet. Har kommit hem från jobbet, ätit lite. Lyssnar nu på musik via spotify (bra grej det där!). Jag tjatar ju hela tiden om hur trött jag är. Nu har jag kommit till den punkten då jag är så jäkla trött på att vara trött hela tiden att jag nästan kreverar. Måste fixa tid hos VC snarats för en koll. Men när ska jag hinna ringa och fixa tid? Fast jag vet ju att det stora problemet är att jag sover så dåligt (vaknar hela tiden)....

Nog om det för nu. Tänkte passa på att rekommendera två bra (roliga) filmer, se dem! (men ha inga förväntningar då blir man nästan alltid besviken) ;)

Pineapple Express GhostTown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0