Sjukt mycket.

Tada! Ett inlägg från mig! Jag har precis kommit hem från jobbet och är väldigt trött. I morgon ska jag få utbildning för lite fler arbetsuppgifter så vi får hoppas på att det blir något kul.

Annars har den senaste tiden varit lugn. Låg ju sjuk mest hela förra veckan och jag känner mig fortfarande inte på topp. Hade dock en liten söndagsbrunch med A och det var mycket trevligt. Förutom det så har jag faktiskt hunnit fylla år. Känner mig som en liten pensionär nu ;) hehe nej då inte riktigt men om två år smäller det. Känns ganska konstigt att vara så gammal. M fixade i alla fall en fin födelsedag till mig trots sjukdom. Fick både mysig frukost och blommor och present. Med andra ord, precis vad en gammal tant vill ha ;)


När det gäller hemmet så har M nu fixat upp tavlor både i vardagsrum (endast en än så länge) och sovrum (två stycken ovanför sängen). Speciellt i sovrummet gjorde det stor skillnad tycker jag! Får slänga upp en bild vid ett senare tillfälle.


Ska försöka hitta på något att äta nu. Magen kurrar. Måste fixa bloggdesignen också. Oh well. Någon dag. Bye!


Kommentarer
Postat av: ellis

Oh gud förlåt tusen gånger att jag glömde din födelsedag, har haft så mycket annat att tänka på för egen del och det tog upp all plats i skallen. Får väl bjuda dig på en bulle eller nå´t när vi ses ;-)

2009-01-13 @ 18:33:11
URL: http://www.sneslag.blogg.se.
Postat av: Annelie

Woho!

2009-01-13 @ 22:53:31
Postat av: Erika

Hur var det nu. 10 drinkar eller 14 på lördag och Buzz? ;P blir nog bil iaf. har ni lust o kolla upp billiga parkeringar i närheten ;P annars får ajg åka till jobbet o växla massa mynt. hehe

2009-01-14 @ 09:03:01
URL: http://zeddan.blogspot.com
Postat av: Karin

Grattis i efterskott Maria! Kram!

2009-01-19 @ 11:22:53
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0