min händelserika vardag.

Hoppsan. Då satt man här igen då. Jag har varit en sväng på bokrean idag. Köpte med mig en läkarbok. Äntligen så kan jag sitta och gotta mig över alla symptom och sjukdomar jag (inte?) har. Jag har ju varit hos farbror doktorn idag. Jag känner mig något lugnad. Fick ingen diagnos, dock en remiss för ytterligare koll. Vi får väl se vad som händer. Min läkare visade sig vara lite rolig (jag har fått ett ganska stelt intryck av honom tidigare). Jag tror minsann det bor en liten nörd i den mannen.

Vad händer annars? Förra helgen spenderades till stor del i världsmetropolen Kumla. Mary Kay party. (smink och hudvård). M hörde dock fel och trodde att jag skulle på ett key-party. Haha. Han såg lite chockad ut först. Hur som helst så var det kul och testa en massa produkter som jag aldrig brukar använda (kanske borde). Köpte endast några ögonskuggor som var fina. På kvällen blev det vin och prat om gamla minnen. Sådant där som gamla pensionärer brukar ägna sig åt ni vet ;)

M är och tränar, imorgon är det fredag och jag längtar galet mycket efter vårsol och knoppar. Give me!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Längtar du inte efter partyt? ;)

2009-02-26 @ 16:29:03
Postat av: Maria

Yeah! Det ska bli kul. Bara det inte blit lika vilt som förra gången hehe(för min del alltså) ;)

2009-02-26 @ 17:11:24
URL: http://kattsvart.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra att doktorn var en kul prick...! =)

2009-02-26 @ 19:01:19
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0