långledigt.

Jaa, jag vet. Jag är hemskt dålig på att blogga. Men det kommer mer snart vet du. Idag har jag t.ex varit ledig. På en vanlig fredag (!). Det var riktigt skönt att slippa gå upp vid 06 kan jag tala om. Jag var nämligen tvungen att take care of some business idag, därav ledigheten. Förutom det så har jag haft en mysig lunchdate med M (och en fikadate.. men jag lovar att lunchen var någorlunda nyttig faktiskt) och så har jag klippt mig. En stor del av luggen rök och det känns mycket bra.

Förra helgen var ju mina föräldrar här och hälsade på. Vi tog bland annat en promenad till wadköping och antikvariatet där. Sedan fikade vi (inte ett dugg nyttigt) och på kvällen bjöd vi på en god middag här hemma bestående av fläskfilé i sås med hemmagjorda klyftpotatisar (ja, M lagade maten som vanligt). Föräldrarna var mycket imponerade.

Snart är det dags att sova. I morgon är det lördag och jag ska på Key-party ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Keyparty?

2009-02-21 @ 12:29:51
Postat av: Anna

Yeah baby!

2009-02-24 @ 23:09:42
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: ellis

vafalls? inget bloggande på onsdagen från dig? s du kanske tog ut dig senast ;-)

2009-02-26 @ 09:32:25
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0