Dags att chocka kroppen.

Hello everybody. Idag vaknade jag och M och kände oss ovanligt hurtiga. Vi slängde på oss träningsbyxorna (obs! matchande) och gav oss ut på en promenad. Vi gick längs ån bort till hästhagen och sedan tillbaka. En trevlig runda och dessutom vackert väder. Längs vägen såg vi bland annat en and som utövade tai chi. (imponerade!). Promenaden tog en timme och väl hemma fortsatte jag att chocka kroppen efter all semester-frossa genom att äta havregrynsgröt med linfrökross. Man måste ju tillbaka upp på hästen någon gång. Har lagt allt som kan liknas vid diet på hyllan senaste veckorna. 

Måste berätta lite om helgen också. I lördags var jag på kombinerad inflyttningsfest/grillparty hos min vän A. Hon har svart bälte i flytt och detta måste vara den 4:e lägenheten hon bott i sedan jag lärde känna henne 2006. Men nu borde hon nog bli kvar ett tag då hon hittat en mysig 2:a med egen uteplats. Hon hade även fixat alkohol i fast form aka jello shots till partyt (se bild nedan). Vi har nu vilda planer på att fixa jello shots i olika färgskiftningar och lager till nästa gång ;) Förutom det bjöds det som vanligt på en hemmagjord paj, denna gång med egenplockade hallon. MUMS!

Jello shots i kuber!
Jello Shots

Kommentarer
Postat av: Annelie

det var mycket trevligt i helgen! Göra om det ja det ska vi. Och denna gången utvilade så vi orkar gå ut. ;)

2009-08-10 @ 17:07:45
Postat av: Ellis

gott! kan du inte bjuda på sånt nå´n gång? jag kommer gärna och hälsar på då...

2009-08-10 @ 18:20:05
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Ellis

förresten så är matchande träningsbyxor ett tecken på at man blir äldre... eller förlåt, klokare ;-)

2009-08-10 @ 18:21:34
URL: http://sneslag.blogg.se/
Postat av: Owe

Hej mitt namn är Owe.

Var i kontakt med en tjej som heter Anna Lundh som bodde i Örebro. Vet att hon va med när ni åt dom där Jello shot. Är intresserad att komma i kontakt med henne igen utan att lyckas. Vet du var hon bor idag och hur jag får tag på henne. Mvh Owe

2012-10-12 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0