Tillrörd?

Äntligen ett nytt inlägg. ;) Jag känner mig så himla pigg ikväll! M tittar på någon film, själv känner jag mig lite väl rastlös för att sitta still just nu (logiskt med tanke på att jag sitter still framför datorn, ja). I morgon kör jag eventuellt en invägning om jag vågar. Är lite rädd för att påsken ska ha rört till det. Men vi får se om jag känner mig modig och i sådan fall lämnar jag givetvis en rapport! Annars så består morgondagens planer av: en härlig stressfri frukost, någon promenad, lite shopping på stan, njuta av vädret (!), restaurangbesök.
Inga fel där inte.

Kommentarer
Postat av: anna

Det kanske var bra för oss med lite blogg-hets. Vilket gött väder det var idag, (vi hade barnkalas). Jag känner mig sugen på lite vinkväll.. Du?

2009-04-25 @ 19:07:17
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja tack. Du kan väl komma till storstan? ;D

2009-04-25 @ 23:48:23
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0