Mittiveckan.

Idag blev jag väckt vid 04-tiden av att det stod en katt på mig. Sedan la hon sig i min armhåla och spann. Gamla tanten. :)
Nu är bordet bokat för helgens restaurangbesök. Bäst att ta det säkra före det osäkra när det är löningshelg. Längtar dit, det ska bli mysigt och gott (hoppas jag). Efter maten går vi nog hem och fixar någon smarrig efterätt och kollar på film. Känner mig lite snål när det gäller dessert ute, det brukar vara så jäkla dyrt. Sedan bor vi så himla nära också. Jo! Kom på idag att nästa vecka blir kort då det är röd dag på fredag. Mycket trevligt! En extra dag att sova ut och ta det lugnt på, ta en långpromenad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, jag vill också ha en katt men kan inte p.g.a. allergi :(

2009-04-22 @ 21:45:11
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: Ellis

Jag vaknade av att en katt ylade utanför sovrumsdörren och ville ha mat...visst är dem underbara, våra gosiga, håriga älsklingar?

2009-04-23 @ 09:57:30
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0