Ett år med bloggen.

Jaha. Då var det dags för 1-års kalas. Ett år har gått sedan jag började blogga. Jag minns det som igår faktiskt ;) Just nu har jag tre lediga dagar framför mig och det känns sjukt lyxigt. Slutade två timmar tidigare idag också. Det var inte helt fel det heller kan jag tala om! Får iofs jobba in det senare, men man kan ju inte få allt. Tyvärr så är man inte direkt bortskämd med förmåner på min arbetsplats. Bittra är vi dock inte alls. ;) För man är så glad över att man har ett jobb! (seriöst alltså)
Idag har vi unnat oss lite grillad kyckling med potatissallad till middag. Gott! Vi (jag?) var dock så lata att vi inte orkade släpa oss iväg till brasan vid slottet. Vi var ju trots allt där förra året (hallå). Det får nog bli en varannan-års historia för oss tror jag. Vi valde att stanna hemma, slappa och kolla på film istället. Imorgon får vi se vad som händer (inte allt för mkt hoppas jag). Ta det lugnt där ute!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul för dig!!



Bli medlem på http://essatjej.blogg.se/531566/entries/article/new/ och tjäna poäng genom att besöka hemsidor, göra erbjudanden och såklart värva nya medlemmar.

Om du blir medlem via min länk får du 25 poäng extra redan från början = 75 poäng (utan min länk blir det bara 50p.)

När du har tillräckligt med poäng får man ett superpresentkort som gäller på ca 60 butiker!!

Så passa på nu :)



( efter att ha värvat 7 och fått 65 poäng som ex får man ett presenkort på 500 kr )



Lycka till med bloggandet och besök gärna min blogg :)

Jasmine

2009-04-30 @ 23:52:12
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: L

Ett år. Ja det går fort. Hoppas du firade ordentligt.

O jag hoppas du njöt av att gå hem tidigare. Vissa satt ju o ugglade för sej själva i hörnet...

2009-05-01 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0