Sociala aktiviteter.

Idag är det riktigt härligt väder ute. Jag och M gick precis en sväng runt stan för att få lite luft. Löven har börjat bli gula och faller av träden lite här och var. Tvingade M att köpa en snygg halsduk på Åhléns. Dela vårdnad har i alla fall jag tänkt mig. Varför är alltid halsdukarna på herrsidan mycket snyggar än på dam? Något att fundera på ;)

De senaste två helgerna har varit riktigt sociala. Förra helgen hade vi ju en massa släkt här för att fira M. Vi var ute och åt lunch på Amuse här i stan. Det ligger i anslutning till Örebro Länsmuseum på Engelbrektsgatan. Härlig ljus lokal och bra personal. Min syster som är vegan var väldigt imponerad över maten. Faktiskt den bästa veganmat hon ätit ute. Efter det gick vi hem till oss och tryckte i oss kopiösa mängder tårta. Så det blev lyckat.

Igår, lördag kom A och D lite överraskande förbi på dagen och fikade. Det var kul att se dem och prata om vad som hänt sedan sist. Sedan på kvällen hade M bland annat bjudit in några gamla barndomskompisar och ex kollegor. Det blev mest att spela Buzz hela kvällen och dricka öl och vin. Det var skoj :)

Amuse Restaurang & Café
Amuse - Örebro, Innan vi satt oss ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0