Jaha. Då var vi här igen då.

Hur mycket vettigt tror ni jag gjort i helgen då? Japp. Nada! Men man behöver iofs sådana helger ibland. Bara slappa och ta igen sig. M har varit i Kalmar hela helgen och hälsat på en kompis som precis flyttat dit. Så det har med andra ord varit extra lugnt. Katten håller på och röjer i köket och jagar en pälsbeklädd boll med bjällra i sig. Gamla tanten kan roa sig själv! Vi brukar kalla henne speedy. Ganska lustig med tanke på att alla andra kallar henne för fetto ;)

Nej, nu borde jag kanske slänga mig i duschen och göra något av den här dagen. Men ha en bra söndag då! Vardagen är runt hörnet.. Och snart är det oktober.

Kommentarer
Postat av: ellis

aaah könt med såna dagar ibland. om du har någon mer ledig dag kanske du orkar fika/shoppa lite? jag får mina stålar i nästa vecka. yeah.

2008-09-29 @ 15:16:17
URL: http://sneslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0