Ett trött inlägg.

Idag är det exakt 3 månader kvar till julafton. Om det är någon som är intresserad. Själv är jag så grymt trött den här veckan. Känner mig inte alls utvilad och måste nästan kämpa för att hålla mig vaken på jobbet. Vet inte om det beror på att jag haft så fullt upp de senaste helgerna. Jag har inte kunnat slappna av riktigt helt enkelt. Sedan sover jag väl inte toppen-bra heller. Vaknar ganska mycket på nätterna.

Men det gick ganska fort på jobbet idag i alla fall. Det var mycket att göra och vi hade besök av några "ansvariga" som berättade om hur det går för företaget och vad som händer framöver. Rätt intressant.
Längtar såå till fredag så man får vila ut! Ska försöka hitta en vinter/höst jacka i helgen.. och vantar.. Om jag nu orkar.
Nu, dags för middag!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag åker tunnelbana! Man behöver inte gå ut när man stigit av pendeltåget utan det går att gå under allt. Till dit vi brukar träffas när vi fikar i sth. Bloggadress?



Men du får inte spendera alla pengar hemma! Vi måste julshoppa i stockholm i alla fall tycker jag. Eller någon annan stans. Jag kan ju komma till Örebro någon lördag. Tack för senast var spelet ok? kram

2008-09-27 @ 09:22:46
Postat av: Annelie

Hej! Höst och vinter jacka. Ough. Jag har hittat en grymt snygg en men har inte råd. :( Jag får nog dras med mina gamla jackor. :P Du får komma över någon dag om du orkar och se min lilla bäbis, Freja. :)

2008-09-27 @ 18:25:48
URL: http://selitarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0