Jubileum för mig.

Jag kan inte fatta att det redan är torsdag i morgon. Den här veckan har gått löjligt fort och snart är det löning! Men över till något annat. Idag (eller möjligtvis i morgon) har jag arbetat på mitt nuvarande jobb i två år. Två hela år. Om någon hade berättat det här för mig de första hektiska veckorna hade jag väl svimmat av. Nu sitter man där med en egen jourlur ;D Men man ska inte ropa hej. Imorgon kanske man blir uppsagd pga arbetsbrist eller något annat härligt. Minns det som igår (Ja ja, jag har en liten nostalgitripp här) när jag och A konstaterade att vi snart hade jobbat där i ett år. Crazy! Jag står dock fast vid att det bästa med mitt jobb är arbetskamraterna. Det var allt jag hade för denna gång. Bye!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag får säga detsamma om arbetskamaterna, men det heter faktiskt HOURLUR!! ;)



kraaaaaaaaam

2008-10-22 @ 22:37:02
Postat av: Annelie

times fly by. Sjukt när man tänker på det. Snart är man 40 och fattar inte hur fort det har gått.

2008-10-23 @ 13:18:21
URL: http://selitarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0