Vintertid.

I natt har det snöat, och snön ligger kvar även idag! Mysigt tycker jag som är vinterbarn. Jag och M har varit i gång igen och shoppat lite på stan. M hittade en julklapp till sin syteryster på Najz Prajz (cd). Själv har jag inte gjort några klappfynd ännu. Däremot har jag klippt mig idag (hårdhänt frisör!). Luggen höll på att ta över hela mig, så det var dags. Passade på att köpa en inpackning till mitt torra hår också. Får hoppas att det ger resultat. Förutom det har jag köpt mossa till advent och en amaryllis som förhoppningsvis kommer blomma inom de närmsta veckorna. Älskar amaryllis som julblomma!

Ikväll ska vi lyxa till det med finchoklad och pizza. Tycker jag är värd det efter en tuff vecka ;)

Antal inköpta julklappar just nu: 0 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0