Dåliga vibbar!

Uhh. I morgon ska jag upp snuskigt tidigt. Det blir road trip ner till Ullared för att shoppa. Jag har inte några egentliga planer på vad jag ska köpa, men det blir väl kläder (?) och kanske något kul till hemmet om det nu finns något att ha.

Ikväll har vi pyntat lite här hemma. Satt upp den stora adventsstjärnan i vardagsrumsfönstret och elljusstakarna i köket. Det blir genast så mycket mysigare. Många av grannarna i husen runt omkring har också satt igång med pyntandet. Jag känner överhuvudtaget att vi skulle behöva göra en storröjning av lägenheten snart. Vi har ju ändå bott här i snart två år, men vi har fortfarande ouppackade kartonger i klädkammaren och i någon garderob. Det är sådant där som ger mig dåliga vibbar. Antagligen är det bara en massa skit som man lika gärna kunde slänga eller skänka till något välgörande ändamål. Sedan vill jag rensa bort alla de blommor här hemma som sett sina bästa dagar och som bara står och ger mig dåligt samvete. Fast det känns lite jobbigt att slänga något som lever (men som ser ut som stryk) Jag får försöka vara lite mindre blödig helt enkelt ;)

Så.. sov sött och Ha en bra Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0